دستگاه سانترال پاناسونیک یکی از نیازهای امروزه برای رفع مشکل ارتباطات، در یک شرکت، ارگان و یا کارخانهها محسوب میشود. این دستگاه دارای مدل و قابلیتهای متنوعی است که بسته به نیاز و حد یک مجموعه، دستگاههای متفاوتی تعریف شده و قابل استفاده هستند.
سیستمهای ارتباطی اداری سانترال پاناسونیک قدرت برقراری ارتباطات درون شبکهای را بر عهده گرفتهاند و اجازه مدیریت بین شعب را فراهم می سازند؛ یعنی امکان تماس سریع، بدون هزینه و حتی ضبط مکالمات و سیستم تلفن گویا یکپارچه، با هدفمندسازی و بهینهسازی ارتباطات میسر میشود و میتوان خارج از محدوده تماس حاصل نماییم.
مدیران ادارات، سازمانها و شرکتهای تجاری بزرگ، برای راهاندازی مرکز تلفن مجموعه خود، باید به فکر خرید دستگاههای سانترال پاناسونیک باشند. این دستگاهها میتوانند تعداد زیادی از خطوط شهری را دریافت کرده و در سوی مقابل، داخلیهای متعددی را نیز در اختیار کارمندان و بخشهای مختلف قرار دهند. از جمله این سانترالها، میتوان به سری TDA و TDE اشاره کرد.
زمانی که دستگاه سانترال با موفقیت راهاندازی شده و خطوط داخلی به درستی تنظیم شدند، کارمندان برای استفاده از این خطوط، نیاز به تلفن سانترال دارند. این تلفنها به گونهای طراحی شدهاند که به جای اتصال مستقیم به خطوط آنالوگ مخابرات، به یکی از خروجیهای دستگاه سانترال، متصل میشوند. تلفنهای سانترال پاناسونیک در سه دسته آنالوگ، هایبرید و دیجیتال تولید میشوند. (هر دستگاه سانترال نیز بسته به مدلش، دارای خروجیهای هایبرید، آنالوگ و دیجیتال است.)
به مراحل و سیمکشیهایی که باید در داخلی یک مجموعه کاری انجام شوند تا یک تلفن سانترال به دستگاه سانترال وصل شود، نصب تلفن سانترال گفته میشود. بعد از این اتفاق است که کارمندان با استفاده از شماره داخلی که در اختیار دارند، میتوانند از طریق این تلفنها، به خطوط شهری مجموعه دسترسی داشته باشند.
درباره این سایت